یادداشت های برفی

خرید بک لینک
امشب داشتم قصه ی عشق دختری را میخواندم که اخر سر به وصال معشوقش رسیده بود. تعریف کرده بود که شب های زیادی با گریه و دعا عشقش را از خدا خواسته بود و شکر، که خدا هم اجابتش کرده بود. میدانی لا به لای هم یادداشت های برفی...

ما را در سایت یادداشت های برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: جمعه 24 اسفند 1397 ساعت: 8:42

صفحه بندی